Osmangazi’de 7 saatlik yolculuk sonrası direksiyon başında uyuyakalan sürücü kazaya neden oldu. Refüjü aşan araç aydınlatma direğine çarptı, 2 kişi yaralandı.
Osmangazi ilçesi İzmir Yolu Caddesi Sırameşeler Mahallesi mevkiinde, 7 saatlik sürüş sonrası direksiyon başında uyuyakalan bir sürücünün neden olduğu trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Kaza, saat 03.00 sularında meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, Amasya’dan dönen Ömer A. (58) idaresindeki otomobil, sağ şeritte seyreden bir kamyonete arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle kontrolden çıkan otomobil, yolun ortasındaki refüjü aşarak kaldırımda bulunan aydınlatma direğine çarparak durabildi.
Kazada, uyuyakalan otomobil sürücüsü Ömer A. ile araçta bulunan Döndü A. (61) yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen polis ve sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi yaptı.
Olay yerine gelen ambulanslarla Çekirge Devlet Hastanesi’ne kaldırılan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]