İlçe merkezindeki bir büfeden içecek çalan üç şüpheli, güvenlik kameralarına yakalandı. Polis, şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı.
İlçe merkezinde bir büfenin önünde meydana gelen olayda, üç şüpheli şahıs dışarıdaki kilitli içecek dolabını fiziki güç kullanarak açtı. Şüpheliler, dolabın içindeki muhtelif içecekleri çalarak kayıplara karıştı. Olay anı güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.
Şüpheliler, hırsızlık yaparken güvenlik kamerası tarafından görüntülendiklerini fark edince panik yaşadı. Kimliklerinin belirlenmesini engellemek amacıyla tişörtlerini yüzlerine kapatan gençler, hızla olay yerinden kaçtı. Polis, güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyerek şüphelilerin kimlik tespiti ve yakalanması için çalışma başlattı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]