Antalya Kepez’de kavşakta meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Alkollü olduğu belirlenen sürücüye cezai işlem uygulandı.
Antalya’nın Kepez ilçesinde dün gece meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Teomanpaşa Mahallesi Yeşilırmak Caddesi üzerindeki kavşakta iki otomobil çarpıştı. Kazanın ardından olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Kazada yaralanan 2 kadın, kontrol amacıyla hastaneye kaldırıldı. Kaza anı bir kask kamerasına saniye saniye yansıdı.
Trafik ekiplerinin yaptığı kontrollerde, kazaya karışan erkek sürücünün alkollü olduğu belirlendi. Daha önce de 2 kez alkollü araç kullanmaktan ehliyetine el konulan sürücüye cezai işlem uygulandı ve ehliyetine tekrar el konuldu. Kazada panik atak geçiren bir kadın sürücü ise vatandaşlar tarafından sakinleştirildi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]